Etiketter

, ,

Mitt inspirationsalster till månadens tävling som Carina håller i är en vintrig layout. Jag satt i bilen och funderade på mitt bidrag medan sambon körde oss hem från en vecka i snöiga Dalarna och då slog det mig att hela världen utanför bilrutan gick i samma färger som tävlingsbidragen ska! Bingo! Resten av tiden som jag satt i passagerarsätet ägnade jag mig åt att fånga färgerna, ljuset och känslan i det vackra landskap vi åkte genom. Bilden är tagen någonstans mellan Mora och Rättvik…

Jag har rivit ut två sidor ur en japansk bok jag köpt på loppis och använt dem som fotomatta tillsammans med en bit ostduk. Ett par remsor silvrig tejp har fått bilda horisont på sidan, så ögonen inte går vilse… Sedan har jag dekorerat ganska sparsamt med tre små träbilar, en snöflinga och den digitala stämpeln Snöflingor är vinterns fjärilar som jag skrev ut i några olika storlekar.

Hoppas att du blir inspirerad att delta i vår tävling! Allt om hur man deltar finner du HÄR.

Tack för titten!

