Etiketter

,

På fristadsträffen i slutet på april var jag med i alla utmaningar som fanns. Det är en utmaning att bara göra allt, man blir liksom slut i huvudet efter ett tag och en del pratar till och med om att man blir scrap-bakis och helt slut dagen eller dagarna efter sådana träffar. Jag blir snarare mer taggad, mer inspirerad och skulle helst ha en veckas scraptid direkt efter en träff.

Busfrö

En av söndagens utmaningar var att skapa en layout efter en skiss med många cirklar. Jag har mer och mer dragits åt det rena, avskalade hållet och gör inte lika många shabby chic-layouter längre, ni vet sådana med många lager, mycket brunt och distresser… Jag ville i alla fall delta i den här utmaningen och började med att göra en bakgrund med distress stain. Sedan stansade jag ut cirklar ur mönsterpapper och klippte ut en kamera ur ett annat mönsterpapper. Ciza var supergullig och skrev ut bilden åt mig på sin medhavda fotoskrivare. Tack!

När omröstningen var avslutad, de flesta hade packat sina pinaler och prisutdelningen började, blev jag inte lite paff att jag valts ut av juryn för deras kreativa pris! Tjohoo!

