Etiketter

Höstmys 1

Jag hittade på att vi skulle ha tema alter i Pysseldagsbloggen. Jodå. Alla ställde upp och byggde, dekorerade och grejade, de flesta en bra bit från den vanliga bekvämlighetszonen. Tack!

Höstmys 2

Jag byggde två orange pumpor i snyggt rutigt papper från ett kit jag fått från Mollys Scrapbooking en höst för länge sedan. Beskrivningen hittade jag hos Split Coast Stampers, men jag modifierade min modell lite.

Höstmys 3

Den lilla pumpan är gjord av tre remsor som jag limmat ihop och sedan fäst ihop med brads, medan den stora är uppbyggd av sex stycken likadana remsor som till den lilla, fast jag har fäst ihop dem med brads i ändarna.

Höstmys 4

Jag gillade idén att fylla dem med bling och fina rosor.

Tack för att du tittade in! Kom snart tillbaka.

Höstmys 5

21753-banner

Klicka på bilden ovan för att se mitt inlägg på Pysseldags blogg och hitta massor av annan inspiration.

