Etiketter

, ,

Idag vill jag avsluta veckans färgutmaning med ett kort som går i de vackra, höstigt dova färger som Cinna har med på sin mood board. Jag har använt papper från Maja Design, flera kollektioner.

Kortet har jag gjort enligt pricipen ”more is more” med många lager och detaljer.

Jag har byggt upp mina lager med mönsterpapper, ett litet tårtpapper, trädekorationer, en fin liten papperspåse med guldprickar och lite snöre. För att få med alla färger stansade jag ut några hjärtan i mörkrosa och blått.

Min gula tag har jag skurit ut så att den skulle passa i påsen och gjort ett hål för snöret med en håltagare.

Stämplar jag har använt på mitt kort:

Fjärilsfrankering

Frankeringsset

Hjärta

Du behöver inte vara perfekt för att vara helt underbar

Nästa söndag bloggar jag ett julkort i blekt rosa och blått… Välkommen åter!

Klicka på min bild för att komma till Pysseldagsbloggen, där finns mer info om mitt kort.

