Etiketter

, , , ,

Kommer ni ihåg vad jag lovade förre veckan? Jo, ett julkort i rosa och blått. Här kommer det!

Jag var inne i något av ett stim när jag gjort klart förra veckans kort, så jag fortsatte med papper från Maja Design och byggde upp en massa lager. Jag stämplade massor av snöflingor och ljusstakar på pappret som skulle sitta överst.

Stämpeln God jul och gott nytt år (här som digital stämpel) har jag stämplat med embossingdyna och sedan har jag använt ett gammalt mörkbrunt embossingpulver som jag hade i en låda. Det fick en lustig effekt när det smälte, det här pulvret. Undrar om det är för att det är gammalt? Det blev liksom lite krackelerat. Snyggt, tycker jag!

Tack för att du tittade in idag. Kom snart tillbaka för mer inspiration. Om du vill veta mer om hur jag gjort mitt kort, klicka på bilden här nedanför.

