Etiketter

, , , , ,

På EmiLindas träff i Sköllersta fick man delta i fyra utmaningar. Jag var med i alla, så klart. Idag visar jag ett kort och en liten present som jag gjorde till två av utmaningarna.

Kortet gjorde jag till en skissutmaning. Jag hade hela mappen med julmotiv med mig och det här motivet hade jag dessutom redan färglagt hår och hud på, det var ”bara” att göra klart resten… Vi hade fått ett stort kit med julpapper och dekorationer från Idas Magasin som räckte till både kitutmaningen och dessa andra…

Stafflikort 1

Jag valde att göra ett stafflikort för att hela kortet skulle synas när det var uppställt. Motivet är färglagt med Copics och de vackra snöflingorna har jag stämplat med brun stämpeldyna runt motivet, på mönsterpappren har jag embossat med platinum-pulver.

Stafflikort 2

De små svamparna och kotten som jag satt som ”stopp” för stafflidelen gör att kortet inte går att lägga ihop platt, men det gör inte så mycket, jag får helt enkelt låta bli att skicka det med posten. 🙂

Stafflikort 3

 

