Etiketter

, , , ,

Trevlig tredje advent och glad Lucia! Känner du stämningen? Jag älskar Lucia, känslan av historia som kommer när man högtidlighåller något som människor i Sverige har gjort jättelänge. Luciatåget är ett relativt modernt påfund, men att lysa upp lite extra när det är som mörkast har man gjort länge och det är fint, tycker jag.

Idag visar jag ett ganska enkelt julkort jag har gjort. Jag tänkte också komma med lite tips på hur man kan tänka om man inte har börjat med julkorten än, men vill skicka handgjorda kort istället för färdigtryckta.

Om du inte har kommit igång med dina julkort än, har jag några tips att bjuda på, som kan göra ditt jukortsskapande mycket enklare. Klicka på bilden här under, så kommer du till mina tips i Pysseldags-bloggen!

 

Lycka till med julkorten!

