Etiketter

, ,

Gott nytt år! Hurra! 2016 kommer att bli toppen, eller hur?

Idag visar jag ett par presentkort-kort som jag gjort. Det är ju inte alltid man kommer på den perfekta presenten, eller så är presentkortet precis det som passar mottagaren bäst. Hur som helst är de inte så himla snygga som de är, så man kan gott pyssla något att lägga sitt presentkort i…

Det första gjorde jag till jul.  Man kan inte få för mycket glitter!!

Kort nummer två ska jag snart ge bort till en kär vän som fyller år. Hon är både en riktig känslomänniska och väldigt vetenskaplig, så jag matchade mina papper från American Crafts med steampunk-inspirerade metalldekorationer.

Tack för att du tittade in idag. Följ länken till Pysseldags-bloggen genom att klicka på bilden nedan, så kan du se mer om hur jag gjort mina kort.

