Etiketter

, , ,

Jag har färglagt! Inte något avancerat, men ändå – mina Copics är lite mindre dammiga nu. Hurra!

Idag visar jag två kort med glada färger och hashtaggar. Det första kortet är ett vanligt kort med en bas i svart cardstock. En svart kortbas gör att korten sticker ut lite mer, och det är kul att jobba med kontrasten, tycker jag.

Mitt andra kort är ett s k Twisted Card. Det är ett kort med två fickor som man kan stoppa saker i, om man vill. Klicka på min signatur längst ner i inlägget för att komma till mitt inlägg i Pysseldagsbloggen. Där kan du se mer om hur jag har gjort och tänkt.

 

Tack för att du tittade in idag. Visste du förresten att Pysseldags också erbjuder kurser i färgläggning med Copics? Läs mer här! Om man känner sig osäker på färgläggning är det ett bra sätt att skaffa sig mer kunskap om både hur pennorna funkar och hur man kan tänka när man färglägger ett motiv, med skuggor och annat.

