Etiketter

,

Jag fick en beställning av en kollega på ett kort med en mus på. Hon ville gärna att rosa och guld skulle vara med, och att musen skulle vara grå.

Monas kort 2

Jag letade och letade efter bra motiv. Jag hade en mental bild av vad jag ville ha, men tydligen fanns inte det jag tänkte mig i verkligheten… Så är det ju ibland. Till slut hittade jag i alla fall ett motiv som jag tyckte kunde funka.

monas kort 3

Jag har färglagt med Copics på 4CC-papper. Jag stämplade med fel sorts stämpeldyna, som är alkoholbaserad, så stämpeltrycket löstes upp lite när jag målade, men jag tyckte inte att det märktes så mycket.

Monas kort

Jag matchade mitt färdigmålade motiv med rosa papper och dekorationer i guld, men jag tog det lugnt med dekorationerna för att inte ta fokus från motivet.

Tack för att du tittade in! Kom snart tillbaka!

