Etiketter

,

Idag vill jag inspirera lite med ett kort som var svårare att få till än man kan tro. Jag har varit på resa i tre veckor och inte gjort något pyssel alls sedan Fristadsträffen, så jag var liksom lite ringrostig när jag satte mig vid pysselbordet härom kvällen. Mitt första försök till kort hamnade i det runda arkivet…

Sara 2

Mitt andra försök blev jag däremot väldigt nöjd med! Jag tog en kortbas och sprayade med blå glimmer mist, för att det inte skulle vara så vitt. Sedan stansade jag ut en bit skimrande vit cardstock med en kvadratisk stans med små stygn längs kanten och monterade på 3D-kuddar. Överst satte jag ett litet tårtpapper med ett blommönster. Kortet har skickats till en mycket speciell person, en vän som jag tycker mycket om och som har ett hjärta av guld och en vilja av stål!

Sara 1

Kom snart tillbaka, jag bjuder på bilder på mina alster från Fristadsträffen framöver.

