Etiketter

, , , , , , ,

ATC hela serien

På Fristadsträffen i mitten av april var det som vanligt massor av roliga utmaningar där man kunde tävla om fina priser. Jag var med i alla (som vanligt) och hade vansinnigt roligt när jag försökte följa alla regler och samtidigt skapa något som jag blev nöjd med.

ATC par 3

En av utmaningarna på söndagen var en ATC-utmaning där man skulle inspireras av träffens slogan Fristadsträffen – med hjärta och hjärna. Jag valde att fokusera på två av orden och att översätta dem till engelska, så temat på mina kort blev Heart and Mind.

ATC par 1

Sedan gjorde jag sex kort, tre par, där varje par hade ett kort med ordet Heart (eller ett hjärta i chipboard) och ett kort med ordet Mind. Inspirationen kom från den kända strofen ”Free your mind, the rest will follow” (En Vogue – en riktig 80-talsklassiker!).

ATC par 2

Mina kort blev framröstade till ett andrapris! Tack alla!

 

