Etiketter

, ,

Marta 40 1Nej, det verkar inte som att midsommarfirandet hos Marta blir ett vanligt firande. Ingen sill, t ex. Jag har gjort inbjudningarna till Martas 40-årsfest, som hon tänker ha på midsommarafton. Då blir det fiesta!

Marta 40 3

Marta beställde sina inbjudningskort av mig och jag bad henne titta på min blogg och på nätet för att fundera ut vad hon skulle vilja ha. Hon kom tillbaka efter att ha läst det här inlägget och sa att såna blommiga kort ville hon ha.

Marta 40 2

Jag utgick från att alla korten skulle vara 4 gånger 5,5 tum stora och dubbelvikta. Sedan dammsög jag internet på det blommiga pappret från Amy Tangerine och funderade på hur jag skulle göra för att få med Martas hashtags: #midsommarfiesta, #äntligenslippervisillochpotäter och #marta40mötermidsommar.

Marta 40 4

Jag är riktigt nöjd med resultatet, det blev tio kort som är både lika och olika. Eftersom de är lite olika var de också roliga att göra, jag fick fundera lite på hur jag ville placera de olika elementen.

Marta 40 5

