Etiketter

,

När jag skulle cykla Tjejvättern fastnade en låt i mitt huvud. Adam tipsade nämligen om låten Bicycle Race med Queen och strofen ”I want to ride my bicycle, I want to ride my bike!” rullade på repeat nästan hela vägen runt de 10 milen. Jag insåg att jag måste göra något med det här som hjärnan hade hakat upp sig på. Resultatet blev en ATC-serie inspirerad av Queen-låtar.

Dagens inlägg innehåller många bilder… Enjoy!

Queen ATC 3 Killer Queen

Killer Queen – kort nr 1.

Queen ATC 4 Bohemian Rhapsody

Bohemian Rhapsody – kort nr 2.

Queen ATC 5 Under Pressure

Under Pressure – kort nr 3.

Queen ATC 5 baksida

Baksidan på kort nr 3 – Vilda Stamps fina ATC-stämpel och en QR-kod att skanna.

Queen ATC 6 Bicycle Race

Bicycle Race – kort nr 4.

Queen ATC 1 Magic

It’s a Kind of Magic – kort nr 5.

 

Queen ATC 2 Love

Somebody to Love – kort nr 6.

Queen ATC All 2

Jag har medvetet gjort korten i regnbågens färger och i den ordningen.

Tack, Adam, för inspirationen!

 

