Etiketter

, , , , ,

När jag var och hälsade på R och hennes familj sist, hade hon och jag ett litet ögonblick i köket. R hällde i sig massor av mjölk och jag fotograferade. Fullt normalt. 🙂

vs-122-a

Veckans Skiss den här veckan är ritad av Sofi, med stora cirklar och inte mycket annat. En clean skiss, precis lagom utmanande! Jag ritade cirklar med en passare på mitt cardstock och stänkte sedan med rosa, gult och grönt, för att ta upp färgerna i fotografierna.

vs-122-b

Fotona satte jag först på vita tags och sedan satte jag dem på bakgrunden med 3D-kuddar, för att få lite mer djup och liv i min LO. Självklart har jag matchat snörena i tagsen med färgstänken på bakgrundspappret.

vs-122-c

Vill du också vara med och tolka skissen? Klicka HÄR för att komma direkt till veckans inlägg!

 

