Etiketter

,

Ny tisdag och dags för en ny skiss av MIG! Det känns knasigt att så många är inne och tittar på vår blogg och tolkar bland annat mina skisser…

vs-125-b

Jag har tolkat skissen och gjort en LO med ett foto som jag egentligen tänkte ha till nåt helt annat. Jag hade redigerat det för att ha som bakgrundsbild på Facebook, men det blev liggande i en bildmapp på datorn och när jag letade lämpligt foto till min skiss så snubblade jag över det här. Jag har tagit en bild av en helt vanlig morgon på gymmet, med kettlebell, vattenflaska och trasa…

vs-125-a

Jag har i vanlig ordning använt mig av minimalt med saker, på min LO, men jag har visst inte kunnat låta bli misterna… De blå och rosa nyanserna passar nästan perfekt med färgerna på bilden! Titeln Kämpa hösten syftar på att det är dags att dra igång inomhusträningen inför skidsäsongen, så det blir åka av i vinter!

vs-125-c

Vill du se min skiss och tolkningarna från de andra i teamet? Klicka HÄR!

