Etiketter

, , , ,

Helgen som gick tillbringade jag i Ludvika tillsammans med 100 andra pysseltokiga. Vi deltog i Ludvikapysslet, en två-dagarsträff som anordnades av Helihak. Sällan har jag varit så produktiv som under den här träffen – jag gjorde inte mindre än 11 alster plus namnskylten på två dagar!

Jag gillar ju ATC. Det är ett både behändigt och utmanande format, där man måste planera lite för att få med allt man vill. I Ludvika gjorde jag den här lilla ATC-serien:

atc-rainbow-1

Jag har målat med färg från mina oljepastellkritor från Prima. Färgen är vattenlöslig, så jag målade lite med varje färg jag ville ha på min akrylkloss och sedan tog jag upp färgen med en vattenpensel och improviserade.

atc-rainbow-2

Jag hade en idé, men ingen bild av riktigt hur dessa ATC skulle se ut, så jag fick improvisera vilt! Serien heter Be Proud och de fyra korten heter: Be Strong, Be Brave, Be Beautiful och Be You.

atc-rainbow-3

 

