Etiketter

, , , , , ,

Minns ni de 100 inbjudningarna jag gjorde? Idag gifter de sig, och jag är inbjuden till bröllopsfesten! Bröllop är liksom festernas fest, och jag tycker det är kul att planera klänning, smink, frisyr… Just det, kortet!

bro%cc%88llop-1

Jag ville göra ett extra allt-kort till brudparet och gjorde ett kort med många lager och många 3D-kuddar.

bro%cc%88llop-2Stjärnorna har jag stansat ut, och jag gjorde en i vitt och en i mönstrat papper till varje våning för att ge en extra inramning. Kanterna har jag färgat in med Distress Ink Walnut Stain.

bro%cc%88llop-3Den digitala stämpeln Amor Vincit Omnia kommer från Pysseldags. Jag har skrivit ut den på ett tjockare, halvblankt papper, sk 4CC-papper. Det är samma sort som jag använder när jag färglägger med Copics.

bro%cc%88llop-4

