Etiketter

, , , , , ,

Mixed media kan ju stå för lite vad som helst, egentligen, så länge man blandar olika medier, t ex papper, färg, tyg, kartong… På min tag har jag blandat Distress-dynor, Texture Paste och embossingpulver. Jag började med att stämpla med den fina collagestämpeln och sedan tog jag en mask och hade på Texture Paste så det blev ett gäng cirklar. Jag hällde på embossingpulver (färg: Platinum) och värmde så att pastan puffade upp sig och pulvret smälte. Lite pulver fastnade på mitt stämplade collage också.

Tack tag 1Jag färgade in tagen med Walnut Stain och sprayade med vatten med lite perfect pearl i. Sedan tog jag en bomullspinne och strök bort färgen från de embossade prickarna. Tre olika sprayfärger har jag stänkt med – svart, grön och rosa. Jag avslutade med tejp som matchar stänken och ett Tack.

Tack tag 2

Jag är riktigt nöjd, nu återstår bara att se vad mottagaren tycker om mitt tack. 🙂

