Etiketter

, , , , , , , ,

Tjohoo! Idag är det tisdag med twist, som min kollega uttryckte det när jag började prata som att det var måndag… Nåja, det har varit skönt med långhelg och nu är vi i full färd med den här veckan också. Som alltid, betyder tisdag (med eller utan twist) ny skiss på Veckans Skiss-bloggen!

VS 149 1

Jag har tolkat Carinas skiss på mitt eget vis och gjort ett kort i gult och blått med en charmig liten filur från Skaparkällar’n. Hon har blåbär och glitter i håret och jag tror faktiskt hon lipar lite. Perfekt för ett lekfullt grattiskort med mönsterpapper från Simple Stories.

VS 149 2

Du vill också tolka skissen, eller hur? Klicka HÄR för att komma till Veckans Skiss, där du hittar skissen, hur man gör för att visa up sin tolkning, och naturligtvis tolkningar från de andra inspiratörerna. Välkommen!

