Etiketter

, , , , , , , , ,

Hej!

I sommar tar gänget på Veckans Skiss lite ledigt, men det betyder inte att vi inte utmanar våra läsare. Vi kör en utmaning över sommaren, en skiss som man kan tolka när det råkar bli scrap-väder.

Min tolkning är en turkos tag som jag gjorde till min cykelkompis Helena, för att önska henne en trevlig sommar och för att jag vill få med henne ut på cykeltur… 😉

VS Sommarutmaning 1

Jag har färgat in min tag med två olika turkosa distressdynor, och sedan både sprayat vatten på den och skvätt med vit färg. När den hade torkat, satte jag dit några väl valda dekorationer och en hälsning som jag tryckt ut med min Dymo.

VS Sommarutmaning 2

Följ den här länken för att komma till Veckans Skiss-bloggen och se skissen och de andra tolkingarna. Där kan du också se hur man går till väga för att vara med och visa upp sin tolkning av skissen.

VS Sommarutmaning 2017

