Etiketter

, , , , , ,

Hej hopp och glad tisdag! Idag är semestern slut och jag är tillbaka i verkligheten, med allt vad det innebär av att komma ihåg lösenord till saker, komma ihåg hur man jobbar och annat bra. Håll tummarna för att jag inte svamlar för mycket. 😉

Idag är det en ny inspirerande skiss hos Veckans Skiss. Jag har gjort en mycket fri tolkning som mest är inspirerad av var några saker är och att sakerna är stjärnor. Hm.

VS 162 a

Stämplarna har jag gjort ett collage av, mest i brunt. För att få ballongen, molnen och stjärnorna att sticka ut, stämplade jag dem i svart och rosa. Jag är väldigt nöjd med hur det blev!

VS 162 b

Du vill väl tolka skissen, skicka in ditt bidrag och ha chansen till evig ära och berömmelse? Klicka på länken här ovanför och sätt igång, bara!

