Etiketter

, , , , , ,

Det finns en grym stämpel från Rox Stamps som jag tycker passar till nästan allt. Jag gjorde ett kort med den i våras och min kollega sa ”den där skulle jag ha som tavla hemma!”. Jaha, vad har du för färger hemma? Vilken stil? Det blev en beställning på en tavla som skulle passa i en ganska avskalad stil, med gul och grått.

Tavla LCHF 1

De här fina mönsterpappren från Gummiapan funkade klockrent till tavlan, jag har använt ett papper ur det grå kitet och ett ur det gula. Sedan har jag kompletterat med lite silvergrå glimmer mist och en washitejp med silvermönster. Beställaren blev supernöjd!

Tavla LCHF 2

Snart är det för mörkt att fotografera sina scrappade alster ute i dagsljuset, men någon vecka till går det nog på vardagarna. Sedan får man passa på och fota allt på helgerna. Eller bygga upp en studio inomhus. Hur gör du? Jag kommer att visa hur jag gör i ett inlägg här framöver. Det behöver inte vara så krångligt.

