Etiketter

, , , , , , , , ,

Alltså, allt man scrappar behöver inte vara många lager och olika strukturer. Jag har gjort tre tags utan andra lager än det första, alltså själva tagen. Resten är stämplar och pennor. Det är fortfarande varken platt eller tråkigt.

Tag collage 1

Den första tagen har jag stämplat med lila, brunt och svart. Ett trick är att stämpla flera gånger innan man tar mer färg på sin stämpel. Då får man snygga nyanser och en illusion av djup i stämplandet. Jag har använt svart stämpeldyna till texten och den lilla läskflaskan från Tim Holtz, för att de ska kännas skarpare och vara i fokus.

Tag collage 2

Här på tag nummer två har jag använt svart, brunt och lite turkost. Igen har jag stämplat med olika mycket färg på stämplarna för att skapa ett djup. Jag har använt en glitterpenna för att förstärka hjärtat och texten (det är svårt att få glitter att synas på bild).

Tag collage 3

Här är det orange, svart och två nyanser av brunt som får synas. Jag har dekorerat med en bit orange spets och lite washitejp, för att spexa till det lite. 😉

