Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Men titta här! Det är lila, det är orange, det är stämplar och skvätt och KUL!

VS 171 a

Ja, alltså Snapchat-filter är väldigt kul, tycker jag. Fotot har legat på mitt scrap-bord ett tag och väntat på rätt tillfälle. Idag kom det! Dagens skiss är ett kluster av rektanglar bakom fotot och massor av ”white space” – en skiss helt i min smak! Jag gillar att jobba med stora tomma ytor, det är nåt extra med att koncentrera det som händer på pappret till några få punkter och låta resten vara orört. Jag gjorde en bård runt hela LO:n med två olika stämplar och två olika stämpeldynor. Hade tänkt ha fler lila pilar, men när jag gjort de tre nere till vänster tyckte jag att det kunde räcka. Sedan skvätte jag lite med lila och orange mist där jag tänkte att min hög av papper och foto skulle vara. Jag fick komplettera det lite sen, när jag hade satt dit högen och den täckte nästan allt skvätt. 😉 Till sist satte jag dit min titel. Funderade på lite stickles eller bling, men jag fegade ur – vill inte att det ska bli för mycket.

VS 171 b

Tack för att du tittar in och ser mina bilder, kanske läser texten jag skriver till. Fler inlägg är på gång, så kom snart tillbaka!

Klicka HÄR för att komma till skissen och de andras tolkningar.

