Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Ja, jag vet. Det är inte i ordning. Varför börjar jag inte med tävling 1? För att jag inte blev tokinspirerad på en gång av tävling 1, utan av tävling 3. ATC-kort. I starka färger. Duh.

Pysslo CC ATC 1

Jag tog en katt och stämplade och stansade ut den tre gånger i vanligt, slätt vitt cardstock. Hade kunnat ta akvarellpapper, men icke. Sedan oljepasteller, vattenpensel och go bananas! Tjo! Orange, grå och lila ger massor av kontrast, eller hur?

Pysslo CC ATC 2

Bakgrunden är stämplad flera gånger med en bakgrundsstämpel från Prima (svart) och en bubbelstämpel från Gummiapan (matchande kattfärg). KLART!

Pysslo CC ATC 3

Varje kort har ett katt-citat eller en katt-fras. 1: Curiosity killed the Cat. 2: Cat got your tonuge? 3: A Cat has nine lives.

Pysslo CC ATC 4

Nöjd? Ja, mycket. Särskilt med att jag klarade att tygla de något lynniga färgerna på det inte så optimala pappersvalet.

Pysslo CC ATC 6

