Etiketter

, , , , , , , , ,

Vad är det för dag? Jo skiss-tisdag! Den 174:e i ordningen för Veckans Skiss närmare bestämt. Den här veckan är det en riktigt utmanande skiss i bloggen (klicka här) och jag ska visa min tolkning här.

VS 174 1

Jag tittade på skissen och såg direkt ett sånt knapphjärtekort framför mig. Vadå? Jaha. Ja, det är 4 foton på skissen. Men man ska ju inspireras av skissen. Tolka den. Det betyder ju precis just det jag har gjort – göra det som faller en in när man studerar skissen.

VS 174 2

Knapparna är lila. De ser bruna ut på bild, men jag kan lova att de är lila. De är olika, stora, små, höga, platta och roliga. Stoppade in några pärlor också, där de fanns glipor som var stora nog.

Har du gjort nåt med knappar? Skicka en länk i en kommentar så kommer jag och tittar!

